søndag 21. mars 2010

God hElg!

...men det er vel strengt tatt egentlig en rein!
Denne reinen var resutatet av dreieoppgaven min i K&H ved lærerskolen i Tromsø for noen år siden.
Nå har den kommet opp på veggen her hjemme (ting tar tid..)
Er ikke heeeelt fornøyd med plasseringen og litt usikker på om den burde fått en omgang med sprayboksen i en eller annen farge, men inntil videre henger den nå der, i gangen vår, og den kan også brukes som knagg..

Og det har vært en God Helg! Med familiekos og skitur med vår lille i pulken - skikkelig herlig forsmak på påskeferien!

6 kommentarer:

  1. Å så fin Anette! Den har æ ikje sett før. Syns ikke den trenger sprayes, den e så fin som den e. Men sikkert kul i en knæsj fargeogså da...men e fint med noen naturlige elementa innimellom farga. Og det fine bildet på bordet, hihi. Og fine skjerfet. Flinka!

    SvarSlett
  2. Så utrolig stilig. Jeg tror heller ikke at jeg ville ha malt den, og litt fordi det var slik den var da du lagde den på skolen. Men dette må du jo selv avgjøre.

    Det er jo en kjempeide til de som driver med tredreiing profesjonelt.

    Ønsker deg en riktig god uke.

    SvarSlett
  3. Så fin elg slash reinsdyr! Synes den hadde fått seg en fin plass i hjørnet ved speilet, og jeg synes heller ikke den bør males:) Kjempefin som den er!

    SvarSlett
  4. He he, kul elg! Eller rein, kanskje det var...;)

    SvarSlett
  5. Heisann!! Den elgen var helt fantastisk!!!! Å jeg ble helt betatt av den. Hilsen Mia som gjerne skulle hatt en slik på veggen:)

    SvarSlett
  6. Wow! Den var utrolig fin! skikkelig fin altså! imponert!

    SvarSlett