tirsdag 9. mars 2010

Ny "samboer"

Vi har fått en ny samboer! En vi har ventet på og lengtet etter..
PAX har flyttet inn og vi er veeeeldig fornøyde!
PAX er hele 235 cm høy, 2 meter bred og 60 cm dyp - ren lykke!!
Nå er det bare å fylle vår kjære PAX med alt som har ligget og slengt i kriker og kroker og gjort sit beste for å være minst mulig synlig. Nå kan jeg endelig gjemme disse tingene bak flotte, rene, hvite dører - ahhh...

En til litt mindre PAX ligger i sine brune esker fra IKEA og venter på å få flytte inn.
Den skal romme ALLE mine kjære stoffer - gjett om mor i huset gleeeeder seg?

2 kommentarer:

  1. ah så deilig! alt so kan gjemmes bak dører er genialt. flnke mannen!

    SvarSlett
  2. Jeg merker jeg har blitt voksen når det som står øverst på (den materielle) ønskelista mi er skap og bedre plass til oppbevaring. Må bare få litt større leilighet først;) Men når man drar med så masse rart hjem fra loppemarkeder og bruktbutikker må man nødvendigvis ha litt plass.. Jeg får flytte;)

    Håper sola skinner i Bodø!

    SvarSlett