fredag 9. april 2010

Stoff-lykke

ENDELIG har det meste av stoffene mine fått flyttet inn i "Lille Pax'en".
Det er en helt ny verden å ha stoffene plassert i ett skap hvor de ligger stablet i oversiktlige stabler  - herlig og inspirerende!
Resten av rommet hvor Pax garderobene står begynner også å ta form.
Det skal bli kombinert gjeste- og syrom da dagens syrom skal bli gutterom til lille Karl.
Gjestesengen som kan slås ut til dobbelseng er jeg veldig begeistret for.
De store, blå putene som før tilhørte gammelsofan i stuen skal (med tiden) få nye trekk og pryde gjestesengen.
Det herlige blåturkise vatteppet fant jeg på loppis her i Bodø etter tips fra Maganda-Gunn - Tenk at hun ikke tok det med seg selv, men overlot det til meg! Takk Gunn ;)

4 kommentarer:

  1. åå..Elsker vatt-teppet ditt..Elsker vatt-tepper da*knis*
    Synes de er helt fantastiske, gleder meg til å gå på loppemarked å "sloss" om de med andre gale mennesker*s*
    Nydelig rom, deilig rom-følelse der..Iallefall igjennom bildene:)
    ..Så heldig du er som er en slik heldig eier av alle de stoffene..Mange go'biter der kan jeg skimte*smelte*

    Ønsker deg og dine en nydelig helg.

    Klem Ida

    SvarSlett
  2. Kan tenke meg det er deilig å ha de i et skap ja! Jeg har mine under sengne jeg. HIhi. Har ikke plass andre steder ;P
    Ønsker deg en nydelig helg.
    Hilsen fra BlandetLoft

    SvarSlett
  3. Helrig med skap! Å alle de fine stoffene dine...
    Tenk der var jeg nettop. Og glemte ta bilder og alt. Men det var fordi jeg var for opptatt med å kose meg...
    Gleder meg til vi ses igjen!
    stor klem

    SvarSlett
  4. Åhh! så koseig dere har det!
    blir nok litt nede på syrommet mitt også etterhvert. har fått det utrolig praktisk der nede :) skal ta litt bilder snart. Henny skal få lov til å bli med der og kreere litt fra vippe stolen :)
    klem Veronika og Henny lille :)

    SvarSlett