mandag 25. oktober 2010

blåmandag

Så var det mandag igjen.. Ny jobbuke!
Jeg vil mye heller:
 ..bygge høye tårn, som er morsomme å rase..
..lese bok - om de viktige tingene akkurat nå:
gakk-gakk, mjau, bææ og møøøø... 
 ...kjøre traktor, TukTuk og togbane hele dagen..
...trille vogn og leke med lego...
..pusle puslespill med duplo-figurer.

Jeg vil mye heller være med min lille sønn hele tiden!

Akk som tiden flyr - blogging er nedprioritert for tiden. 
Jeg har et lite gull som er viktigere å bruke min dyrebare tid på...


Monday again! Back at work..
I´d much rather be home with my little son, play with his toys and just be together all the time..

5 kommentarer:

  1. Nyt gullet ditt!! Blogging er eit overskotsfenomen, og skal gjerast kun for moro skuld! :)

    Ønskar deg og dine ei fortreffeleg veke!

    SvarSlett
  2. Jeg skjønner deg godt! Jeg er så heldig at jeg kan være hjemme et år ekstra, og føler at jeg får god tid til alt du skriver om her. Bortsett fra Tuktuk-kjøring - vi har ingen Tuktuk...

    SvarSlett
  3. Skjønne æ godt! Ville gjort det samme. Tida går så fort...

    Fine bilda, herlige farga. Ser ut som han har fått et fint, eget rom?

    Glede mæ til dåkker kommer på Tromsøbesøk.
    Æ e syk i dag. Vanselig å holde sæ i ro, men æ prøve hardt.
    klem

    SvarSlett
  4. åååååååå! så stor og flink en gutt du har:))
    Kos dæ masse med gutten og familien din:))

    Veronika

    SvarSlett
  5. enig enig..bruk såmye tid på gullet som du kan! Fin søndagskveld til deg:-)

    SvarSlett