søndag 30. august 2009

Endelig tilbake

Det blir ikke mye tid til blogging nå om dagen. Lillegutt tar all min tid og vi nyter dagene sammen. Sen-sommer været her nord har også vært fantastisk og da har dagene blitt tilbrakt utendørs.

Det er veldig lenge siden jeg satt foran sy-maskinen, men nå begynner jeg å bli full av inspirasjon og nye ideer, så når høstmørket setter inn og mitt lille gull sover søtt skal jeg prioritere noen timer på sy-rommet. Gleeeder meg!

Men en ting man kan gjøre sammen med babyen er å dra på loppemarked!! Denne helgen har jeg vært på to loppemarkeder. Dessverre var de ikke så bra som jeg hadde håpet, men man finner jo alltids noe å ta med seg hjem, det er ikke vanskelig ;) Her ser du helgas funn:



To gamle putetrekk som skal brukes til å fullføre ett lappeteppe jeg begynte på for leeenge siden. To hvite vaser. Jeg digger disse vasene. Har en større en fra før som jeg faktisk fant på det samme loppemarkedet. Ikke verst! En messingstake jeg skal ha i vinduet når julen kommer! Og en hvit skål som jeg skal ha snop i - mmm! Digger som sagt hvite glass/keramikk ting. De tar seg så fint ut sammen. Har planlagt en hylle over sofaen hvor mine hvite gjenstander skal stå. Jeg skal ta bilde og vise dere når jeg får hyllen på plass.. Det tar tid å få alt på plass selv om vi har bodd i leiligheten i snart fem måneder nå. Men all vår tid går naturlig nok til å være sammen med vår lille engel!

Håper jeg snart får kommet meg igang med mine sy prosjekt så jeg kan vise dere flere blider. Skal prøve å få oppdatert bloggen min oftere fra nå av :)

2 kommentarer:

  1. Har mange ganger tenkt på å ta bilder av loppisfunn. Loppemarkeder er jo skattekister!!! Takk for at du deler. Fine gamle ting du bruker dine magiske hender på. Fortsett med det! N. ♥

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Ja utrolig masse fine skatter å finne. Og det er ikke så mye som skal til for å freshe opp gamle ting til helt nye skatter igjen :)

    SvarSlett