torsdag 12. november 2009

GIVEAWAY!!


HURRAAAA!!!!!
Besøkstelleren min har passert 1000 besøkende og det vil jeg feire med en liten Giveaway.
Dette er min aller første giveaway - og jeg har gledet meg! Vil så gjerne sette pris på dere som er innom å leser bloggen min og kommenterer.



Givawayen er reflekshjerter - et hjerte som lyser i mørket, fordi noen er glad i deg!

De er laget av retrostoffer og fine til å henge på jakka eller evt. barnevognen.

Du kjenner sikkert til konseptet, men reglene er som følger:


1) For ett lodd skriver du en kommentar under dette innlegget.

2) For å få to lodd; kommentar + legg deg til som følger på bloggen min.

3) For tre lodd; kommentar + følger + link til min blogg på din blogg.

(Eller sender mail til tre venner om du ikke har egen blogg)
Bruk gjerne bildet over.

Trekningen vil skje 6.desember.

Lykke til!

68 kommentarer:

  1. Jeg vil være med!!!!!
    De var jo kjempefine!! Fin å ha på barnevognen, kan jeg tenke meg til;o)
    Prøvde å legge link, men jeg er ikke så dyktig i dette data/blogg-opplegget.
    Så her blir det to lodd:o)

    Ha en fin helg!! Kos dere masse.

    Klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Snadder! Fine refleksana. Æ like fine refleksa.
    Følge dæ allerede, har linka til dæ på sida mi og skriv her no.

    I dag har æ rydda i de tre esken med gamle stoff fra bla bestemor. Får liksom ikke gjort så mye med dem når dem ligg i esken i et skap... så nu ligg dem i fine fargekategoria i vinduet foreløpig. Mannen blir sikkert glad kan æ tenke mæ.
    Men spøs om får sydd i dag, skal på hytta. Blir godt med litt avkobling.
    Ha ei fin helg! Du skal vel på marked og greier, lykke til.

    SvarSlett
  3. Hei Lahra!
    Gratulerer med de første 1000 besøkende!
    Så morsomme reflekser du har laget! Det er første gang jeg ser retro-reflekser, og jeg er gjerne med på trekningen din.
    Skal lage en link til dette på bloggen min, og da antar jeg at det er greit at jeg låner refleksbildet.
    Nå er endelig symaskinen og jeg perlevenner igjen, og akkurat nå syr jeg store juletrær med applikasjonspynt.
    Ha en fin helg du også!
    Klem fra Kaspara
    Så gøy at du skal delta på julemarked!!

    SvarSlett
  4. Heihei! Takk for trivelig hilsen på bloggen vår, her hos deg har jeg ikke vært innom før, så koselig blogg! Jeg satser med tre lodd og krysser fingrene =)
    Hei så lenge, hilsen M

    SvarSlett
  5. Heisann!
    Jeg hiver meg på give-awayen og tar to lodd!
    Ha en deilig helg!

    Klem fra Bette

    SvarSlett
  6. Hei og gratulerer med 1000 besøkende! Det er så herlig når tellern runder den første 1000-tallet, jeg husker jeg ble veldig glad og overasket da min blogg kom over dette tallet. "Det er faktisk folk innom, wow!" Hihihi. Jeg er med og skal forsøke å huske på å ta med konkuransen din i innlegget mitt i dag. Memory memory...Da låner jeg et bilde av hjertene dine om det er greit:) De var veldig søte!
    Og, Trondheim er en herlig by. Jeg har vært student der selv. I tillegg er min mor tronhjemsveitj, så jeg har tilbrakt mange somre og høytider der nede. Min 4 hjemby, hihi. Brønnøysund, Lillehammer og Oslo er de 3 andre:D
    Jeg har aldri vært på Fretex Bakklandet, men det ser jeg at jeg må nå...

    Maya

    SvarSlett
  7. For ein genial idè! Og så fiiine!! Eg vil gjerne vinne ein slik refleks, og vil vere STOLT av å bere den på kåpa mi! :)
    Legg meg til som følger og linkar sjølvsagt frå bloggen min!

    Lukke til!

    SvarSlett
  8. Nå har du link på sida mi også, i eget innlegg. Så bra at du skal på marked å selge!!!

    SvarSlett
  9. Heia Anettemora =)
    E no spent på om e får tell de her... Sku no ha oppdatert min blogg litt, mn da va no dn her tia ;o)
    Har prøvd å lagt de tell på min blogg og som følger.
    Ha en fin dag!
    Klem Hege

    SvarSlett
  10. Nydelig og kreative reflekser. Slike har jeg ikke sett før. Vil gjerne være med og 3 lodd til meg :-)

    SvarSlett
  11. Hei
    Jeg krysser fingrene for at jeg kan synes i mørket med superfine hjertereflekser! Linker til siden din.

    SvarSlett
  12. Ih så fine hjerter, sådan nogen kunne jeg godt bruge.. :) Fin blog, jeg kigger lidt rundt.. Snupper 2 lodder...
    kh Rakel.

    SvarSlett
  13. Den deltager jeg gerne i - med 3 lodder :-)

    SvarSlett
  14. Jammen flaks at jeg så link til denne konkurransen på en eller annen blogg, for dette var en herlig blogg! Og sååå fine hjerter. Misunner deg det lilla fatet du fant på Fretex. Trondheim er så fin, har studert der jeg og:)

    Ellers putter jeg et lodd oppi hatten. Og har lagt deg i RSS-leseren min.

    SvarSlett
  15. Utrolig bra ide!!!
    2 lodd til meg!!

    SvarSlett
  16. Kjempeflott blogg - jeg har ikke vært her før, men fant lenken hos Kaspara. Refleksene dine er supersøte, for en fantastisk idé!

    SvarSlett
  17. Vilken bra idé! Underbara reflex-hjärtan du har gjort och jag skulle gärna vilja vinna ;-)

    SvarSlett
  18. Kult! De refleksene likte jeg:)

    Jeg linker konkurransen!

    Fin blogg.
    ha en fin dag i Bodø

    SvarSlett
  19. ÅÅÅÅÅ, de refleksene var jo bare rå!!! *Har så lyst på*

    Så jeg tar like greit 3 lodd, og gleder meg til å følge med på denne bloggen din:-)

    Ha en nydelig kveld!!

    SvarSlett
  20. Lekre hjerter! Jeg vil gjerne være med i trekningen, og tar to lodd - tusen takk :)

    SvarSlett
  21. Sikke fine hjerter! Vil gerne lægge 3 lodder i bunken :-)
    Kh Stine.

    SvarSlett
  22. Hejsa! Sikke flotte refleks-hjerter!!! En mægtig god idée. Og man bliver jo helt varm om hjertet :)
    Tænk om jeg kunne få et hjerte til Danmark :)
    Jeg har ingen blog (endnu), så jeg skynder mig at sende en mail med link til alle mine veninder.
    2 lodder til mig :)
    Hjertelige hilsner Annitta

    SvarSlett
  23. Hej

    Sikke en fin blog, og sikke fine hjerter! Det er da en helt igennem genial idé!

    Jeg vil meget gerne være med, og smider fluks 3 lodder i puljen...

    Kik meget gerne forbi min blog også, hvor jeg selv har min egen første give away i gang. Den trækkes 1 december...

    Hilsen Helle

    SvarSlett
  24. Hei!
    Kjempe flott blogg du har og noen herlig reflekshjerter - kunne gjerne tenkt meg et slik ;-) Legger meg med og legger med 3 lodd!

    klem fra Hilde

    SvarSlett
  25. Hei!

    Så fin blogg du har, og så mange fine ting du har laget. Du er kjempeflink.
    Jeg fant bloggen din via Kaspara.
    Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen, og følger ville jeg ha blitt uansett.

    Ha en fin helg, og masse kos med baby.

    Vennlig hilsen
    Sølvi

    SvarSlett
  26. Hvor er de dog SÅ fine og en rigtig god ide til denne årstid.Jeg vil gerne deltage med to loder. anne.dorte@mail.dk

    SvarSlett
  27. Meget fin blog du har og sikke en ide med hjerterne det er jo intet mindre end genialt. jeg er da med på 3 lodder
    Hilsen heidi

    SvarSlett
  28. Hejsa :) Hvor er de fine de reflekser :) Lige sådan en jeg har brug for nu i en mørk tid.
    Jeg laver et link med det samme til din blog og jeg er blevet fast læser. Sidder og skriver nu og så må jeg deltage med 3 lodder :)

    Knus fra Tulle

    SvarSlett
  29. Hei!
    For en fantastisk refleks!
    Jeg vil være med på konkurransen, og tar herved ett lodd.
    Håper på det beste...

    Stor hilsen fra Astrid - astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  30. Hej!!

    Hvor er de skønne dine hjerter :) er straks med på 3 lodder :)

    Kig også gerne ind hos mig hvor jeg har en give away i gang :)

    SvarSlett
  31. Hei!
    Dette er de fineste, kuleste, søteste refleksene jeg har sett :-)

    Tar ett lodd på dem...

    SvarSlett
  32. Hejsa
    Hvor er dine hjerter fine. Er med i legen, med 3 lodder.
    Mange lørdagshilsner fra
    Dianna

    SvarSlett
  33. Så fine de var!! Er med jeg og, med 2 lodder!

    SvarSlett
  34. Sikke smukke hjerter - det er en ægte julegave, lige klar til at pynte og varme i december måned. Og så blive hængende, fordi de ikke er specielt julefarvede men bare utroligt skønne.

    SvarSlett
  35. Sikke skønne hjerter :-)

    Jeg deltager gerne med 2 lodder ....

    Kh Pia

    SvarSlett
  36. Hej! Jeg har lige fundet vej til dig. Sikke nogle dejlige ting, du laver og rigtig god idé med reflekserne!

    Jeg smider fluks 3 lodder i puljen.

    og glæder mig til at læse din blog :o)

    SvarSlett
  37. Meget fine hjerter. Jeg vil meget gerne være med på et lod.

    SvarSlett
  38. Så fine! (og ikke minst praktiske!)
    Jeg slenger meg med i trekningen! :-)

    SvarSlett
  39. Knallfine hjerter - også så smarte!! =)

    SvarSlett
  40. Ej, hvor er de bare søde... Dem vil jeg da gerne vinde... så 3 lodder til mig :)

    SvarSlett
  41. Hei. Det var da en god ide, den er jeg med på, med 3 lodder.....
    kh janet

    SvarSlett
  42. Gratulerer! Så skjønne hjerter :) Jeg vil gjerne være med, tar 3 lodd.

    SvarSlett
  43. Hej! Vilken fantastisk sida du har - här känner jag att jag trivs! Vill mycket gärna vinna dina fin-fina hjärtan till barnvagnen - känner faktiskt inte att jag kan leva utan.. Kastar därför två lotter i boxen, och håller tummarna!
    Mvh/ Anna-Liisa

    SvarSlett
  44. Hey! Jeg vil også gerne være med i din give-away - de er så fine, dine hjerter! Super idé!
    Jeg byder ind med 3 lodder med det samme!
    /Marengse

    SvarSlett
  45. Fine hjerter! Jeg vil meget gerne være med i din give away med 3 lodder.
    Vh Trine

    SvarSlett
  46. Uhhh la laa så fiiine.. jeg ligger 3 lodder ;]

    Og fin og nydelig blog.. jeg kigger nærmere

    Har selv skudt Give away igang.. så kig gerne forbi..

    Kh Maria

    SvarSlett
  47. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  48. Jeg vil gjerne være med på giveawayen din! Jeg skal bære den med stolthet dersom jeg vinner en. Mange er altfor dårlige å bruke refleks, men når de ser så fine ut som dette finnes det ikke lengre noen unskyldning for ikke å bruke det:) Tar tre lodd jeg, og jeg skal komme å se(og sikkert kjøpe noe) når du og Maganda skal ha salgsbod/stand i glasshuset!

    SvarSlett
  49. hei!
    Fin blogg!
    Jeg tar gjerne to lodd i trekningen!
    Veldig morsom idé med reflekshjerter!
    Jeg er også lærer og kan kanskje stjele ideen til kunst og håndverken :-)
    Ha en fin førjulstid!

    SvarSlett
  50. Hej
    Glad for at have fundet din blog - ser fint ud.
    Melder mig med tre lodder: Har skrevet indlæg - tilmeldt mig som fast læser og linket til dig fra min blog.
    Anette Linnea

    SvarSlett
  51. Hej
    Superflotte reflekshjerter du har lavet! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-)
    Polka

    SvarSlett
  52. Hej Lahra

    Jeg er HELT ny i blog-land. Har indtil videre hyggelæst og suget inspiration til mig. Jeg vil gerne være med med 2 lodder (kommentar og fast læser). Håber det bliver mig der vinder et af dine fine hjerter.

    Frøken Fiil

    SvarSlett
  53. Sikke nogle skønne hjerter. Jeg vil gerne deltage i din give away med tre lodder.

    SvarSlett
  54. SÅ fine hjerter, og SÅ god idé! Jeg følger gjerne bloggen din, og tar dermed to lodd :)

    SvarSlett
  55. Skikkelige kule refleksa! Æ vil gjerne være med i trekninga. Skal prøve å legge til som følger så da bli det to lodd på mæ :-)

    Frk.Frid@gmail.com

    SvarSlett
  56. Hei - så flott side du har og noen veldig kule reflekser. Jeg har meldt meg som følger og lagt en link på bloggen min!

    SvarSlett
  57. Jeg prøver lige igen - smider fluks 3 lodder i puljen - de er da for fede, de hjerter...(og så har jeg lige skudt en ny giveaway igang - kig endelig forbi.)

    kh
    Trine

    SvarSlett
  58. Kjempefine!!!

    suss fra Guri;)

    SvarSlett
  59. Hvor er de reflekser bare fantastiske! 3 lodder til mig tak.

    SvarSlett
  60. ej den her Give away må jeg bare være med i...de er bare rigtig fine.
    3 lodder til mig :)

    SvarSlett
  61. Så koselig å komme inn på den flotte bloggen din! Er ganske ny selv i denne bloggverdenen,men du verden så inspirerende det er!! Gleder meg til å følge deg videre:-)
    2 lodd til meg:-) Ha ei fin adventstid!

    SvarSlett
  62. Smukke reflekser - ville elske en på Rosas barnevogn - jeg smider i 3 lodder & god weekend

    SvarSlett
  63. Hei, LahrA!
    Du lager kjempeflotte reflekshjerter! De kan jo pynte juletre ute også, tenk hvor flott når det kommer lys på dem!
    Jeg er med!
    Og jeg setter inn bildet og linker til deg!
    Hilsen fra en kollega i nord (riktignok pensjonert)!

    SvarSlett
  64. Hiver meg med i siste liten... Disse hjertene var kjempefine Anette :-). To lodd til meg!

    SvarSlett
  65. For en genial idé! :-)
    Takk for tipset!!

    SvarSlett
  66. En genial ide, rett og slett. og lekkert gjennomført!

    SvarSlett