torsdag 25. februar 2010

En liten ønskeliste..

Det er når lommeboken er på sitt aller slappeste at de største behovene melder seg. Behov og behov - hmm det kan vel diskuteres, men lyst i alle fall ;) Her er en (stor) liten ønskeliste til LahrA hjemmet og litt til bare meg - hihi...

Vi trenger knagger i gangen. Disse står øverst på min liste; ha, bare ha!!
Bilde lånt hos PurNorsk


Eames - Hang It All, kunne også tatt seg godt ut i gangen vår...


Rød stoffledning til den svarte retro kjøkkenlampa står også på ønskelisten;
Bilde lånt hos www.frou-frou.dk

Når det gjelder pynt og stæsj til meg selv digger jeg Hedda X sine smykker og øredobber.
Disse svarte er hjertebank for meg - vil ha vil ha...

Bilde lånt fra Hedda X

Magandas flotte sminkepungr er vanskelige å velge mellom, men jeg liker denne blå med Snusmumriken og Lille My - min mumi-favoritt!

Bilde lånt hos Maganda

Her i Nord trenger man votter nesten hele året! Jeg har derfor MANGE par, men får aldri nok.
Disse i cordfløye fra mariaparia er kule;
Bilde lånt av mariaparia

Vesker og pormoneer er alltid en vinner. Her ser du fire som er på min ønskeliste:
Bilde lånt hos Portemone


Gleder meg til det blir kul på lommeboken (Yeah Right!!). Da skal kortet få gå varmt på nettbutikker!
Inntil da må jeg bare ønske og drømme og spare ;)

Og ja, forresten, jeg har jo bursdag på mandag!! - Tjihi ;)

1 kommentar:

  1. Hura for deg som snart har bursdag!! Jeg sier også ja takk til ALT du har listet opp her:) Kanskje spesielt Hang it all, den er fantastisk! har en kopi her i huset, men det er liksom ikke det samme, hehe.

    Ha en flott lørdag lahra!!

    SvarSlett