tirsdag 20. april 2010

Takk Gunn!

Jeg er en vinner!
I magandas flotte giveaway vant jeg dette fine handlenettet:
(Bilde lån av MAGANDA)
Jeg er en ivrig handlenett bruker og gleder meg til å gå til og fra butikken med dette i hånden - Takk Gunn!
Og takk Gunn står med stor skrift for jeg har mer å takke denne flotte dama for!
Hun har vært og er en stor inspirasjonskilde for meg og direkte årsak til at jeg fant frem symaskinen og skapergleden igjen.
Desverre skal Gunn flytte fra byen, men på den korte tiden vi har kjent hverandre har vi fått utvekselet kreative ideer, vi har flere ganger spist lunch på butikken Krummelure (-hihi), vi har hatt vårt eget lille julemarked midt i Glasshuset her i Bodø og vi har skravlet MYE - heldigvis er vi like glad i å skravle begge to ;) Jeg skulle ønske vi fikk mer tid til nettopp det, men det er jo ikke såå langt til Oslo, så vi sees der Gunn!
Heldigvis har jeg også blitt eier av flere flotte maganda produkter i løpet av denne tiden.
Lille My brosjen er en foreløpig favoritt og har fått pryde halsen min hele våren.

Produktene hennes finner du på Magandas Epla-butikk og på bloggen.
Hun lager de flotteste ting og alt er veldig forseggjort og fint - kvalitet kaller jeg det!

Lykke til i Oslo Gunn - du blir savnet i Bodø!
:)

2 kommentarer:

  1. Kan skrive under på den ja! Jeg har heller ikke kjent Gunn så lenge, men mer kreativ og hyggeligere dame enn det der skal man lete lenge etter! :) Du blir savnet her i byen Gunn!

    SvarSlett
  2. Fikk klump i halsen nu som æ leste det her.. Kor utrolig søt du e Anette! Og du og Marie :) E trasig at tia sku gå så fort, men æ e i alle fall veldig gla for at æ ble kjent med dåkker!

    SvarSlett