søndag 9. mai 2010

Jeg fant, jeg fant...

Det bor en Askeladd i meg, og jeg er stadig på leting etter skatter - for den som leter den finner!!
Og se bare her hva jeg fant:
En haug med gamle fabrikkskilt-bokstaver lå slengt utenfor et vaskeri i byen som har skiftet navn, og dermed skiftet skilt - til min store glede!
Jeg ringte vaskerieieren og fikk tillatelse til å ta med meg så mange bokstaver jeg måtte ønske.
Hadde det bodd en liten Røkke i meg også kunne jeg virkelig gjort stor butikk av alle disse bokstavene. Men jeg kjenner min samboer veldig godt og vet at han hadde fått karamba om jeg hadde dratt med meg alle disse hjem, så derfor var jeg ganske beskjeden og tok bare to.
En & og en A fikk bli med meg hjem.
A en står ennå i ytterboden ennå uoppdaget av min kjære.
&`en lurte jeg inn i stuen slik at min kjære kan venne seg til den før A`en plutselig dukker opp.
Har lyst til å henge den på veggen i stuen, men da må jeg ha hjelp av min kjære, og det tror jeg må vente noen dager.. Men jeg fikk prøvehengt den litt på kjøkkenet og jeg liker det!

4 kommentarer:

  1. å herreguuuud..
    ..FANTASTISK
    Dette kommer jeg ikke over..Herreguud å heldig du er SnUppA..
    Jeg er ikke missunlig i det heeeele tatt..
    Fy så heldig du er.
    De var jo helt fantastiske*GLISE*
    Kjempe morro.
    Jeg hadde nok gått berserk om jeg hadde kommet over en haug med slike flotte bokstaver..haha..Ser det for meg*knis*

    uansett..GrAtUlErEr VenNEn min;)

    SvarSlett
  2. De der var jo knallstilige!! Det lønner seg å være litt Askeladd og lete litt innimellom. Dette funnet var jo fantastisk:)

    Tror kanskje jeg vet hvilket vaskeri det er snakk om, så tipper jeg også skal en tur ned der en dag...;) Men tror jeg får ganske lik reaksjon fra min saboer som din.....

    SvarSlett
  3. Du er heldig du!

    Perfekte. Du skulle tatt alle og solgt. Hadde gått som hakka møkk.

    SvarSlett
  4. Fytti så kult!!!!
    Heldiggrisen :)
    Kunne godt ha dratt hei noen av de e og ;)
    Kose dæ med det- kjæresten venner seg nok til at det blir dratt heim litt i ny og ne :)

    SvarSlett