mandag 19. oktober 2009

Messedrøm

Denne helgen var jeg også på ei messe i en idrettshall utenfor byen (utrolig hva man får gjort med babyen i bæresele ;)). Jeg liker å gå på slike messer og har egentlig en drøm om å få stå på en slik messe å selge mine egne hjemmesydde produkter en gang. Det blir nok ikke med det første da døgnet har for få timer og jeg derfor ikke har så god tid til å sy. Det meste av min tid bruker jeg sammen med min gullige sønn. MEN ingen ting er jo bedre enn å kombinere samvær med han og gjøre ting som mamma liker ;) Takk til den som oppfant bæreselen - han elsker nemlig å sitte i den og følge med på alt som skjer!'

I fare for å virke negativ synes jeg ofte at produktene som selges på slike messer dessverre blir litt for like (spesielt her nord - Bodø og Tromsø som jeg kan snakke for).
Annenhvert bord selger strikkeprodukter og quilting produkter i alle varianter. Ikke det at jeg ikke liker slike ting, men det blir litt for mye av det og dermed pittelitt kjedelig. MEN gleden blir da desto STØRRE da jeg midt mellom alle disse strikke og quiltingbordene finner bordet til MAGANDA.
I BODØ! Jeg har sett de nydelige tingene hun selger på Etsy og overraskelsen var derfor stor da jeg oppdaget at denne flinke dama faktisk befinner seg i Bodø - jippiiii!
Hun har akkurat det bordet jeg drømmer om å sitte bak som selger en gang i tiden da hun syr og lager ting akkurat i min stil. Hun bruker, som meg og veldig mange andre her i bloggverdenen, gamle tekstiler som hun syr de fineste tingene av! (Skulle selvfølgelig tatt bilde av det fine bordet hennes og vist dere her, men det ble avglemt i all oppdagelsesgleden). Øredobbene hun lager er også kjempeskjønne og et par av disse ble selvfølgelig med meg hjem;

Det var ikke lett å velge kun ett par å ta med seg hjem, men jeg endte opp med disse. OG hun holder jo som sagt til i Bodø, så når jeg får lyst på et til par er det bare å bestille på nettbutikken hennes så kommer de sikkert raskt i min postkasse ;)

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for kjempeflotte ord! Skulle du få lyst å se på de nye øredobbene, må du jo komme ned på Krumelure vettu..på en torsdag når jeg er der! :-D

    Kjæresten skjønte ingenting hvorfor jeg var i så godt humør når jeg kom hjem på lørdag (for salget gikk ikke noe bra). Jeg tenker ikke på å forklare, men bare utbryter ; Æ har truffet ei likesinna! Først ser han ut som et spørsmålstegn, før man ser glimtet av håp som tennes i øynene. Tanken han får er at nå skal han få slippe å bli tvingt med på loppis ;)

    Fant kjempemye flott inne på bloggen din! Har du tatt utdannelse i søm?

    SvarSlett
  2. Hei Lahra!
    Så gøy at du fant Maganda!!! Jeg viste jo en fantastisk sminkepung laget av henne og som jeg er den heldige eier av i siste innlegg.
    Hun lager fantastiske ting! Helt enig!
    Veldig koselig å høre at du bruker det grønne skjerfet!
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  3. Så artige øredobber... klem og god helg fra Gro!

    SvarSlett