onsdag 14. oktober 2009

Travel helg.

Ser på kalenderen at det allerede har blitt onsdag og jeg skjønner ikke hvor dagene blir av.

Helgen var travel, men veldig koselig. Søndag hadde vi dåp til vår lille Karl og helgen ble brukt til forberedelser. For første gang skulle jeg og min kjære arrangere et stort familieselskap på egenhånd. Vi fikk jo selvfølgelig god hjelp, men det var noen trippende bestemødre som ikke helt greide å innfinne seg med at de ikke hadde regien denne gang ;) Det føltes faktisk veldig godt å være "sjef" for første gang. Det er jo vår sønn og vi følte oss veldig voksne som sto for hele festen selv ;) Og dagen ble veldig vellykket og minnerik. Hovedpersonen var eksemplarisk og så så høytidelig ut i kirken at vi skulle tro han virkelig forsto hva som skjedde.


Pyntet bordet i turkis og limegrønt. Serviettene bestilte jeg på dku.no med skriften - Karl Martins dåpsdag 11.10.09.

Gutten fikk så utrolig mange fine gaver, og mammaen var den heldige som fikk pakke opp ;) Jeg er nemlig veeelig glad i å pakke opp pakker. Jeg elsker den gode spenningsfølelsen som kommer like før man får papiret av og ser hva som skjuler seg inni.
Gleden var derfor veldig stor hos mammaen da også hun fikk pakker - ja pakkER - nemlig TO pakker i posten i helga!
Selv om det er jeg selv som har bestilt disse pakkene og vet hva som skjuler seg inni, var spanningsfølelsen like stor da jeg tok av papiret på disse.


Den ene pakken inneholdt dette nydelige hjertet fra
Hjerte-Ida som hun nå kalles ;). Hun har laget disse hjertefine hjertene til inntekt for kreftforeningen. Helt utrolig bra prosjekt - for 82 kr støtter du kreftforeningern og får et nydelig hjerte i gave! Gå inn på bloggen hennes Put it in a box og støtt en god sak!



Den andre pakken var fra
Kaspara. Jeg er nå den heldige eier av et fantastisk Kaspara-skjerf. Jippiiii!!
Det har allerede blitt mitt yndlingskjerf (og jeg har mange skjerf!!). Jeg har brukt det hver dag siden jeg fikk det, og det ble nesten brukt sammen med bunaden på søndag ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar